А бе чета си аз и разбирам, че Алфата била със спортен дух...говорим примерно за 156/Либра 1.9 дизел 115 коня. Еднакви коне, еднакъв мотор, еднаква скоростна...ама Алфата е по-спортна. Тва е като вица, че ако аз и Чък Норис имаме 500лв, то Чък Норис има повече пари от мен. Спортен дух имат Ferrari, Porsche, Maserati, примерно от Алфите имат QV-тата или GTA, ма да говорим, че 12 годишен кош с дизел на 200 000км има спортен дух - мерсаж.
Относно дизайна: на мен лично нито на 156, нито на Либрата ми харесват предниците, но това си е въпрос на личен вкус. За вътре няма какво да говорим. Либрата е разкош, 156 преди фейслифта те кара да се чувстваш леко нещастен. Да не се обиждат собствениците, качвал съм се в достатъчно 156-си с всякакви салони и оборудване - не мерси! Либрата изглежда пъти по-добре!
Относно поведението на пътя! Вие всички тук с нови гуми, амортесьори и носачи ли карате? Пък и едно е да правиш окачване на 156, друго е на Либра. Сиреч дори и при 180-190 да не седи толко добре в завоя, колкото 156-цата, то пак ще предпочета Либра.
Относно дизайна: на мен лично нито на 156, нито на Либрата ми харесват предниците, но това си е въпрос на личен вкус. За вътре няма какво да говорим. Либрата е разкош, 156 преди фейслифта те кара да се чувстваш леко нещастен. Да не се обиждат собствениците, качвал съм се в достатъчно 156-си с всякакви салони и оборудване - не мерси! Либрата изглежда пъти по-добре!
Относно поведението на пътя! Вие всички тук с нови гуми, амортесьори и носачи ли карате? Пък и едно е да правиш окачване на 156, друго е на Либра. Сиреч дори и при 180-190 да не седи толко добре в завоя, колкото 156-цата, то пак ще предпочета Либра.
Comment